nahled

Sportovní kurz - Lužnice 2021

V pondělí 6. 9. 2021 o půl sedmé ráno se část septimy B, septimy A a třetího ročníku chystá odjet na sportovní kurz do Veselí nad Lužnicí. Před autobusem se začínají shromažďovat studenti, učitelé, kola a hromady zavazadel. Nějakou tu chvíli trvá, než se vše naloží, a tak vyrážíme až v osm hodin ráno. Jedou s námi také čtyři skvělí páni profesoři – Forgač, Matuška, Kolašín a Skála.

V odpoledních hodinách jsme dojeli do kempu nesoucího název Krkavec. Měli jsme nějakou tu hodinku na to se zabydlet a odpočinout si. Hned poté jsme se rozdělili do dvou skupin a začali zlehka sportovat. Udělali jsme si menší projížďku na kolech po okolí, a stavili jsme se dokonce i v „Chorvatsku“, kde jsme se vykoupali v rybníku. Poté jsme se vydali si vyzkoušet jízdu v kánoích, abychom byli připraveni na velký vodácký výlet.

Druhý den se naše skupina pod vedením pana profesora Forgače a Matušky vydala na kolech do města Třeboň, kde jsme si prohlédli krásné náměstí, rybník Svět a Schwarzenberskou hrobku. Původní plán bylo ujet cca 60 kilometrů, ale držet se plánu by byla nuda, a tak jsme ujeli skoro 70 kilometrů. Návštěva „Chorvatska“ však opět nesměla chybět. Druhá skupina pod vedením pana profesora Skály a Kolašína se vydala tam, kam jsme my jeli až čtvrtý den – do Červené Lhoty.

Třetí den se obě skupiny, s asi hodinovým rozestupem, vydaly na velký vodácký výlet po řece Nežárce. Během jízdy v kánoích jsme si nejen sjeli pár jezů a peřejek, ale hlavně zažili spoustu legrace. Mnoho z nás se na řece zvládlo nejednou „udělat“ (ve vodáckém slangu „udělat se“ = překlopit se do vody. Takže ne, nic víc v tom nehledejte :DD). Výlet byl dlouhý 20 kilometrů a protáhl se na celý den.

Čtvrtý den se na kolech naše skupina vydala podívat na zámek Červená Lhota. Zámek jsme si mohli prohlédnout jak zvenku, tak zevnitř. Mně osobně se prohlídka zámku moc líbila a mohu vřele doporučit těm, kteří zde ještě nebyli. Na cestě zpět jsme se stavili v Kardašově Řečici na oběd. Tento výlet byl dlouhý asi 50 kilometrů a samozřejmě byl i se zastávkou v naší oblíbené koupací destinaci. Druhá skupina byla tentokrát v Třeboni. Jelikož byl poslední večer, opékali jsme špekáčky a povídali si s kamarády a pány profesory u ohně.

Pátý a poslední den se před odjezdem konaly závody na kánoích. Hned po skončení závodů jsme si dobalili zbytek věcí a začali je společně s koly nakládat do autobusu. Asi v jednu odpoledne jsme opustili kemp a až po dlouhých sedmi hodinách jsme dorazili do Ostravy.

Celý tento sportovní kurz jsem si moc užila a věřím, že i všichni ostatní. Strašně rychle to uteklo, ale to díky úžasnému kolektivu, skvěle naplánovaným výletům a ještě úžasnějším pánům profesorům. <3

nahled nahled nahled nahled nahled
Použijte prosím moderní prohlížeč (např. Google Chrome, Mozilla Firefox nebo Microsoft Edge).