nahled

Workshop - Innovation Camp

Kdy? 21. 3. 2014
Kde? Praha, Wayra (na Václavském náměstí)
Jak dlouho? neuvěřitelných 12 hodin!!!
Díky komu? JA Alumni společně s KB a projektem Svou cestou
Pro koho? studenti všech SŠ + absolventi JA

logo GreenJoy

Než abych začala přímo zprávou o workshopu typu, tady jsme byli, tolik nás bylo, tak to zkusíme vzít z jiného konce! Co to vlastně workshop je? Domnívám se, že nejlepším překladem pro tuto událost by byl seminář. Byl určený pro studenty všech typů středních škol mající školní firmu, či absolventy JA.

Na začátku jsme byli přiřazeni do jedné ze sedmi šestičlenných skupin. S ostatními lidmi jsme nikdy nepřišli do kontaktu, byli jsme opravdu každý z jiného koutu republiky. Následovaly teambuildingové aktivity a ice-breakers, které nám měly přiblížit osobnost druhého a následně usnadnit práci v týmu, která byla pro zbytek dne velmi podstatná. Ale na to, abychom mohli vyřešit celodenní úkol, jsme se museli ještě seznámit s mentory, kteří jakožto lidé zkušení v oboru, nám pomáhali jít co nejlepší cestou, ovšem nesměli nás ovlivňovat ve velké míře. Ti nám přiblížili své zkušenosti v podnikání díky sebeprezentace a někteří dokonce přiblížili své vynalezené aplikace, eshopy atd. Každému týmu byl přiřazen jeden mentor. Nyní už zbývalo jenom jediné – zadání hlavního úkolu. Jelikož jsme byli na Innovation Campu, byl pro nás připraven úkol, ve kterém jsme měli dokázat, jakou nejlepší inovaci obchodu dokážeme vymyslet – a to na pražské ulici Inovační! Další postupy už záležely na zvážení jednotlivých týmů. Na práci jsme měli několik hodin (celkově workshop trval 12 hodin!!!), ovšem v harmonogramu byly zavedeny i coffee breaky a oběd – ne jen tak ledajaký, celkem 35 výtečných pizz!

Každá skupina měla své oddělené místo od ostatních se spoustou materiálů, prostoru... prostě všemu, co nám mohlo dopomoci svůj projekt dotáhnout do co nejlepší podoby! Zapotřebí nebyl pouze dobrý nápad, vypracování podnikatelského plánu zahrnující detailní popis, finanční analýzu a mnoho dalšího, ale také dobrá prezentace projektu před čtyřčlennou porotou manažerů a podnikatelů, na které jsme celý den pracovali.

Na první tři ohodnocená místa čekaly ceny v celkové hodnotě přes 15 000,- Kč. Ovšem to nejvzácnější, co jsme si mohli z celé akce odnést, byly nové kontakty, zajímavé názory podnikatelů a především zkušenosti s prací v týmu neznámých lidí, reálné řešení problémů či v prezentačních dovednostech, ve kterých se můžeme zlepšovat hlavně praxí! Ovšem nic takového by se nekonalo bez zásluhy JA Alumni, který vedou frajeři – absolventi našeho gymplu Matěj Kapošváry a Jakub Smolík!

To nejlepší nakonec? Čekala nás afterparty v hotelu, kde jsme samozřejmě kultivovaně oslavili úspěšný a přínosný půlden! A náš úspěch? Na všech ohodnocených místech byl vždy zástupce z naší firmy! Video pro přiblížení, jak to bylo mega.

nahled nahled nahled nahled nahled nahled nahled nahled nahled
Použijte prosím moderní prohlížeč (např. Google Chrome, Mozilla Firefox nebo Microsoft Edge).